zondag 21 augustus 2011

Today's Nails: Brussels


Vandaag een prachtig licht taupe kleurtje. Ik kocht deze nagellak recent in de sale bij de Kruidvat, hij was eigenlijk €7,50 maar ivm de groene sticker kreeg ik 50% korting! :) Het is de kleur Brussels 71 van W.I.C. by Herôme.

Het flesje is het standaard W.I.C. by Herôme model en vind ik er leuk uitzien, de tekst is goed leesbaar op het flesje en op een stickertje aan de achterkant van het flesje staan de naam en nummer van dit lakje. Ik vind wel jammer dat dit op een stickertje staat en niet gewoon vast op het flesje, maar goed.

Het kwastje is vrij breed en plat, en lakt erg fijn. Ik vind de lak nog vrij dik wat het moeilijk maakt om dunne laagjes te lakken maar het zij zo. Het lakt wel heel soepel. De lak dekt verder in 1 laag heel erg goed, ik had eigenlijk geen tweede laagje hoeven aanbrengen maar heb dit voor de zekerheid toch maar gedaan.


De kleur is een licht taupe, een soort combinatie van grijs, bruin en paars. Er zitten hele fijne witte/zilveren shimmer in wat de lak een heel prettige maar subtiele glans geeft. Wat mij betreft had de shimmer wat duidelijker mogen zijn want hoewel hij vrij goed te zien is in het flesje, valt hij al snel minder goed op als je de lak hebt aangebracht op je nagels.

De lak heeft een gemiddelde droogtijd, maar omdat ik zelf dus 2 lagen heb aangebracht die niet heel erg dun waren, duurde het nog even voordat de lak echt helemaal hard was.

Ik was erg enthousiast over deze kleur toen ik hem kocht, maar nu ik hem op mijn nagels heb aangebracht weet ik eigenlijk niet zo goed of ik hem zo geweldig vind. Het is namelijk een mooie kleur maar ik vind hem niet zo goed bij mijn huidskleur passen. Ik ben tegenwoordig echt van de taupe en nude tinten. :)