zondag 14 augustus 2011

Today's Nails: Dark Ruby (DA Color & Shine 014)


Vandaag een Today's Nails van dit prachtige donker rode lakje van de DA. Het gaat om nummer 014 uit de Color & Shine lijn van het DA eigen merk. Helaas heeft het geen naam, maar ik vind het echt een Ruby kleurtje!

Het flesje is een mooi design, simpel maar stijlvol met een lange zilverkleurige dop en  een rond flesje. Misschien niet zo handig omdat het flesje best hoog is door de lange dop en misschien niet bij iedereen in de nagellak stash opberg plek past.


De lak lakt lekker soepel zoals ik gewend ben van de DA nagellakjes, en dekt best goed in 1 laag. Ik heb zelf 2 lagen aangebracht boven op de base coat, omdat mijn eerste laag hier en daar nog een klein beetje doorschijnend was - ik had hem kennelijk niet egaal genoeg aangebracht.
De droogtijd is gemiddeld. Bij mij duurde het even omdat ik 2 redelijke lagen boven op een base coat had aangebracht én ik had nog een top coat gebruikt, maar omdat het zo'n mooie kleur is vind ik het niet zo erg!

Het lakje lijkt af en toe pikzwart, maar niets is minder waar. Het is een prachtige, dieprode kleur met hele mooie rode shimmer.Verder glanst het ook mooi en lakt totaal niet streperig, maar droogt mooi egaal en glad op.