woensdag 10 augustus 2011

Shoplog: Den Haag

Toen mijn ouders terug kwamen van vakantie op zondag 31 juli, hebben we meteen afgesproken dat we lekker nog een dagje met zijn drie (of vier, maar mijn vriend is uiteindelijk thuis gebleven) weg zouden gaan. Uiteindelijk zijn we de volgende dinsdag lekker in Den Haag wezen shoppen.

Eigenlijk zouden we ook nog naar het Gemeentemuseum gaan maar vanwege omstandigheden in het verkeer (werkzaamheden) die we pas onderweg ontdekten, duurde de heenreis een stuk langer dan gepland en dus hebben we het museumbezoek maar geschrapt.

Het was een gezellige dag en ik heb ook weer hele leuke dingen geshopt! Ik heb me echt moeten inhouden maar vind dat ik het uiteindelijk netjes gedaan heb :P


-Rituals... Ginkgo's Secret Ginseng & Ginkgo Biloba extra rich & repairing hand balm
Deze heerlijke handcrème had ik al een tijdje op mijn verlanglijstje staan en vandaag heb ik hem van mijn moeder gekregen! :D
- DA Color & Shine nagellak 002
- Yves Rocher nagellak 81 Brun Peau
- Essence Colour & Go 51 Mellow Yellow
- M.A.C. eye shadow Blackberry
- SIX oorbellen
- 3 leuke haarclipjes (kersen/appel/aardbei)
- Gosh effect powder Kiwi
- L.A. Colors oogschaduw palette EP42 Wildflowers


Ik verzamel kaarten, ik gebruik ze als inspiratiebron voor bijvoorbeeld schoolprojecten, mijn eigen creatieve uitspattingen en ook make-up looks (moet ik weer eens doen!), dus deze kaarten vond ik erg leuk om aan mijn verzameling toe te voegen, zeker omdat ik nou niet in het museum kwam (ik koop vrijwel altijd wel een paar kunstreproducties op kaartformaat)


- Doctor Who leesboek 'Night of the Humans'

En last but not least, de geweldige kreeft! Dit was het eerste wat we hebben gekocht die dag en ik heb hem van mijn vader gekregen. Is hij niet geweldig?! :D