woensdag 17 augustus 2011

Look Of The Day: Shopping For Oranges


Toen ik een dagje in Den Haag was met mijn ouders had ik 's ochtends een leuke ooglook bedacht, dit is hem!

De foto's vind ik achteraf niet zo héél goed en ik ben lekker slim geweest en heb geen foto gemaakt van de producten die ik heb gebruikt en eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer... Daar komt dan ook weer bij dat ik niet thuis ben terwijl ik dit artikel schrijf dus ik kan niet even een paar dingen bij elkaar leggen voor een foto... Jullie zullen het dus moeten doen met een paar gissingen ;) Vergeef het me?

Ik vond de ooglook zelf heel geslaagd voor gewoon een dagje shoppen, en kennelijk vonden anderen dat ook! Ik kreeg van de MUA in de Mac store in de Bijenkorf een compliment dat ik zo'n mooie make-up op had en dat de kleur heel goed bij mijn oogkleur paste. Erg leuk om te horen dus! Ik wil niet opscheppen hoor, maar ik vond dit gewoon zo leuk dat ik het even met jullie wilde delen :)


Zoals je kan zien heb ik allerlei oranje en bruin tinten gebruikt. Dit vond ik mooi bij mijn oogkleur, oranje is namelijk de complementaire kleur oftewel de tegenovergestelde kleur van blauw! Door complementaire kleuren te combineren worden beide tinten versterkt! :)


Eens even denken wat ik gebruikt meen te hebben die dag...
- Catrice lash plus mascara
- Essence lash & brow gel mascara
- MAC oogschaduw in Blackberry
- Varia oogschaduw tinten uit mijn BH Cosmetics palette
- BH Cosmetics lip&eye primer