zaterdag 20 augustus 2011

Shoplog: Tilburg

Afgelopen donderdag ben ik met mijn moeder lekker wezen shoppen in Tilburg. Ja, ik weet het, ik ga heel vaak shoppen. :P Erg he?

Anyway, ik heb me heel goed in weten te houden maar heb wel een paar hele leuke dingen gescoord!


Deze sokken heb ik gekregen van mijn moeder! We vonden ze in de New Look, die kennelijk in de V&D in Tilburg zit. Geweldige winkel! Ze hebben ook de wat grotere maten, echt een verademing :) Ik heb er ook een koraalrode rok gekocht in de sale (voor op school) en een super leuk geel shirt met zwarte vogels. Helaas heb ik van de kleding geen foto's gemaakt want nouja, dat worden dan van die slechte foto's en daar had ik niet zo'n zin in...


Tadaa! Dit lakje zocht ik al een tijdje, lang liet ik het elke keer staan als ik het zag en toen las ik ineens dat deze kleur uit het assortiment ging. En toen was het steeds uitverkocht. In Tilburg vond ik er toch nog ééntje! Meteen meegenomen dus :D


Dit tijdschrift zag ik in de Selexyz. Echt heel leuk, het gaat over mode en staat vol met grote foto's enzo. Het is allemaal best wel over de top en heel leuk om te bekijken, sowieso vind ik dit soort foto's ook altijd heel leuk voor school :) De volgende foto komt uit een fotoshoot die echt perfect was geweest bij een project wat ik in de laatste maanden van afgelopen schooljaar heb gedaan :P
Het was eigenlijk het eerste wat ik vond, maar het is het laatste wat we gekocht hebben want het was echt een super dik en zwaar tijdschrift. Plus hij was niet zo goedkoop, uiteindelijk heb ik hem van mijn moeder gekregen omdat ik twijfelde of ik hem wel moest kopen, 'als afsluiter voor de vakantie'! :D


Ik heb trouwens bij de H&M nog een zwarte jeggin/skinny jeans gevonden! Die zocht ik al heel lang een maar het wou niet zo lukken met mijn maat enzo. Helaas ga ik hem misschien terugbrengen want ik heb er niet echt kleding bij kunnen vinden die er mooi bij staat... Ik heb namelijk iets langs nodig van een shirt ofzo omdat de broek heel laag zit. En lange dingen trekken heel gauw erg om mijn buik heen en dat vind ik ook niet mooi...

Het is niet veel, maar ik ben er toch weer heel blij mee ;)

EDIT:
Ik heb toch maar even een foto gemaakt van mijn shirt, want hij is te leuk om niet even te laten zien!!


Een leuk detail op de rug is een rits, hij zit gewoon zo op de stof genaaid dus je kan hem niet echt gebruiken maar het is wel leuk :)