donderdag 18 augustus 2011

Review: Catrice LE Papagena Eye Liner Pens

Het is alweer even dat de Catrice LE Papagena in de winkels ligt, en ik heb al eerder een nagellak gereviewed (hier en hier) en ook een look en een review van de oogschaduw palettes gepost, maar ik wilde toch nog even de eye liner pens uit deze LE aan jullie laten zien.


Dit zijn ze dan. De LE telt twee eye liner pens, in een witte en een groene tint. Ze heten C01 White Eyes en C02 Papa-Greener. Hier zijn de swatches:

Zoals je ziet zijn de eye liner pens best goed gepigmenteerd. De groene eye liner pen is een mooie moskleur, en de witte is gewoon wit.
De groene eye liner pen trekt bijna helemaal in je huid, de witte doet dit ook maar blijft toch grotendeels op de huid liggen. De pennen tekenen lekker soepel, het is vrij makkelijk om te wisselen in dikte van lijn, je kan de lijn heel smal maken maar ook heel breed, je kan zelfs hele vlakken inkleuren.

Ik ben uiteindelijk meer tevreden over de groene pen dan over de witte, ik vind C02 Papa-Greener duidelijker van kleur en hij blijft ook beter zitten. C01 White Eyes wordt veel sneller weggeveegd en is ook niet zo duidelijk te zien, de pigmentatie is een stuk minder dan die van de groene pen.

Bij het schoonmaken van de huid blijft er toch wat kleur over. Misschien dat je een scrubje nodig hebt, hoewel ik dit niet kan aanraden zo dicht op je ogen, waar de eye liner pens natuurlijk voor bedoeld zijn.