vrijdag 19 augustus 2011

Today's Nails: Tropical Storm


Vandaag een van mijn nieuwe favoriete lakjes. De nagellak is van het merk L.A. Colors en heet NP439 Tropical Storm, een vrij toepasselijke naam vind ik.
Het flesje vind ik er leuk uit zien, het is heel herkenbaar en de lettertjes zijn goed te lezen, hier zijn ze wit maar bij sommige kleuren zijn ze in het zwart. Erg fijn want zo kun je de tekst altijd lezen! Hier mogen andere merken wel eens iets van leren.


De kleur is een midden grijstoon met erg mooie zilveren en licht multi-colour shimmer, wat ik dus erg toepasselijk vind voor de naam Tropical Storm. Het lakt soepel en droogt normaal. Ik heb hier twee lagen gebruikt en dat is dus goed dekkend!
Ik vind het jammer dat de lak als hij opgedroogd is niet zo opvallend meer is als nat, maar dat is meestal wel het geval. De gekleurde shimmers vallen dan niet zo erg meer op waardoor het lakje eerlijk gezegd wat minder bijzonder is.
Maar toch, is het een erg mooi en fijn lakje!