zondag 7 augustus 2011

Sfeerimpressie Castlefest + Shoplog

Wat foto's van Castlefest! Ze zijn niet zo'n goede kwaliteit en ik heb ze ook niet geedit, maar ik wil toch gewoon wat laten zien! :)

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Castlefest was weer supergezellig en ik heb echt weer heel veel leuke mensen ontmoet, gezien en ook hele leuke kraampjes gezien. Ik heb weer een hoop inspiratie! Het weer was ook helemaal geweldig, lekker veel zon en een mooie temperatuur :) Het was ook helemaal niet zó druk op de vrijdag, dus dat was ook lekker, maar ik geloof dat ze alles ook ruimer opgezet hebben dus dat kan het ook zijn. Al met al was het een super leuke dag en ik wou echt dat ik het hele weekend er had kunnen zijn!!!

Ik heb trouwens nog wel een paar dingen gekocht, die zie je op de foto hieronder:


- Bruine sjaal met zilveren muntjes om leuk om je heupen te knopen
- Lege kast van een zakhorloge voor DIY
- Ketting van leren koordje met een witte steen eraan
- een paar lange houten oorbellen met een spiraal erin gekerfd
- Witte schmink voor lotd's

Ik ben heel trots op mezelf dat ik zo weinig gekocht heb, en ik ben heel blij met wat ik wel heb gekocht! Zo hoort het :)