donderdag 11 augustus 2011

Spam Away! (Music)

Een nieuw, wekelijks terugkerend artikel; 'Spam Away!'


Het leek mij erg leuk om een paar wekelijks terugkerende artikels te starten, waaronder dus deze! Elke week ga ik proberen een post te maken waarin ik vraag om tips over een of ander onderwerp.

Vandaag wil ik graag van jullie weten wat voor muziek jullie mij kunnen aanraden! Ik houd van allerlei soorten muziek, lang was ik helemaal metal fan maar ik kan ook andere genres waarderen zoals rock, pop, indie, klassiek, musicalsongs...

Je kan even op mijn last.fm kijken wat voor muziek ik onder andere luister, maar je kan ook gewoon lekker een comment posten met muziek die jij leuk vindt en die je mij aanraadt! Het maakt me niet uit hoe uitgebreid je dit doet, natuurlijk is het leuk als je ook even erbij zegt wat voor muziek het is en waarom je het aanraadt, wat jij er zo goed aan vindt, misschien zelfs een voorbeeldje op bijvoorbeeld Youtube. Maar gewoon een paar namen is ook al okee!