donderdag 18 augustus 2011

Vervelend nieuwtje

Hey allemaal!

Helaas heb ik wat vervelend nieuws, ik heb namelijk sinds gister middag problemen met internet op mijn laptop. (Ik type dit bericht nu half over mijn bureau hangend op mijn pc) Het ziet er niet echt naar uit dat het opgelost gaat worden, het is iets waar mijn laptop om de zoveel tijd vaker last van heeft, ik heb namelijk wel gewoon internet (op mijn pc, de pc beneden, de andere laptops in huis) en mijn laptop geeft zelfs aan dat hij gewoon verbinding heeft met het draadloos netwerk... Ik kan er dus niet erg veel aan doen, hopelijk gaat het vanzelf weer over maar ik weet dus even niet hoe lang het gaat duren. Normaal is het maar een uurtje of een avond maar nu duurt het dus al 2 dagen. Bah.

Als het echt lang gaat duren ga ik natuurlijk naar de winkel waar ik mijn laptop gekocht heb, helaas konden zij in het verleden ook niks vinden dus ik heb er niet veel goede hoop voor. Ook, als het lang gaat duren, zal ik overgaan op werken aan mijn pc maar dat is nu een beetje ingewikkeld dus ik sta er niet echt om te springen. Oftewel dat zal dus nog even duren. Ik heb gelukkig wel een aantal berichten ingepland, zoals jullie de afgelopen dagen ook al hebben kunnen merken :). dus de komende dagen zal mijn blog gewoon geupdated worden! Ik ben alleen nu extra traag met reageren op comments en nouja, het lezen van andere blogs zal ook een stuk vertraagd worden. Hopelijk kan ik alles nog inhalen, morgen of over een paar dagen, en zal ik niks belangrijks missen!

Als er toch nog iets is, stuur me dan een e-mailtje op IJKvdBroek [@] gmail [.] com, mijn mail check ik namelijk altijd op mijn gsm en daar zal ik ook gewoon internet op hebben ivm mijn abo ;)

Hopelijk doet mijn laptop morgen gewoon weer normaal en was dit bericht lekker voor niks, maar toch! Ik wou het even laten weten ^^

Ik heb trouwens een drukke dag gehad dus ik ben een beetje gaar in mijn taalgebruik geloof ik (veel herhaalde woordjes en stopwoordjes :P), ik heb sowieso een druk weekje achter de rug, lekker veel gedaan! Er komen nog een paar drukke dagen aan volgende week dus ik hoop dat alles snel oplost! Morgen had ik namelijk een dag helemaal niks en wilde ik graag aan mijn blog gaan werken...

Hopelijk tot snel! <3