donderdag 11 augustus 2011

Today's Nails: ANNY 363 Little Buddha


Recent was ik een dagje naar Duitsland met mijn vriend. Daar kwam ik het nagellak merk ANNY tegen in de plaatselijke Douglas, en na wat gesnuffeld te hebben in het uitgebreide assortiment in kleurtjes heb ik twee kleurtjes meegenomen (nouja, ik heb er 1 zelf gekocht en 1 van mijn vriend gekregen :)).

Een van de twee kleurtjes was 363 Little Buddha, een vreselijk mooi ijsblauw lakje.


Hier zie je de swatches op mijn nagels! Het nagellakje lakt soepel maar het is vrij sheer en dekt dus pas in 3 lagen goed, en hier en daar zie je nog steeds het verschil tussen mijn nagel en de witte nagelrand doorschijnen. Het drogen duurt dan ook best een tijdje met al die lagen, vooral als je ze niet allemaal een voor een goed laat drogen (wat bij mij dus het geval was).

De kleur is echt heel bijzonder, licht blauw met als je goed kijkt een multicolour shimmer erin die resulteert in een gouden glans, echt heel mooi!

Ik heb gehoord dat dit nagellakmerk ook in NL bij sommige Douglas filialen te koop is dus ik zou zeggen, zoek er naar! Het lakje heeft mij 9,50 gekost, een bedrag dat ik normaal niet uitgeef aan 1 nagellak, maar ik maakte ditmaal graag een uitzondering! Sowieso lijk ik de laatste tijd toch wel meer behoefte te hebben aan het proberen van de wat duurdere en dus minder low budget-merken. Wie weet wat ik nog meer aanschaf in de toekomst! Ik weet in ieder geval wel dat ik nog een paar kleurtjes van dit merk op mijn verlanglijstje heb staan...