woensdag 10 augustus 2011

Gewonnen: Set Kaarten Van Retroloekie

Ik zat eens lekker op twitter te kijken en kwam een RT tegen over een winactie, de 2,000e volger zou van RetroLoekie een set kaarten winnen. Ik keek eens op de account van Retroloekie, en hee, een leuke retro webshop! Ik houd van retro! Interesting! Die zou ik maar eens gaan volgen. Ik heb eigenlijk niet meer op het aantal volgers gelet, bij dit soort dingen win ik toch nooit :P

En toen kreeg ik een DM van Annemarie van Retroloekie, of ik even mijn adres wilde doorsturen want ik was de 2,000ste volger. Wat!? Super leuk! En super onverwacht, haha!

Anyway, al snel viel er een envelop op de deurmat en ik wilde graag even laten zien wat er in zat! :D


Hier zie je de envelop waar alles in zat, het visite kaartje van Retroloekie, een losse kaart met een leuke felicitatie en kortingscode voor de webshop en het pakje kaartjes! Ik ben het bericht vergeten te fotograferen maar het was gewoon heel leuk ;) Verder zat het pakje kaartjes nog in het originele plastic gesealed, maar ik heb hier helaas geen foto van want ik had het al open voordat ik eraan dacht foto's te nemen :P


Andere kant van het visitekaartje van Retroloekie :)


En alle kaarten naast elkaar! (Inclusief die met de felicitatie)

Ik ben er echt heel erg blij mee, ik verzamel namelijk al een paar jaar kaarten en dit soort retro kaarten/illustraties had ik nog niet in mijn verzameling!

Neem trouwens ook eens een kijkje op de webshop van Retroloekie!Als je van retro houdt, is het echt the place to be! Ze hebben vanalles, van lampen tot kapstokken, servies, rammelaars, meubilair!