maandag 1 augustus 2011

Review: H&M Nagelverzorgingssetje (Budget tip!)


Vorige week was ik weer eens in de H&M aan het rond snuffelen. Natuurlijk niet alleen bij de kleding, maar ook bij de sieraden en make-up! Toen kwam ik dit leuke nagelverzorgingssetje tegen, en de prijs? €1,95 Dat is toch geen geld voor zoiets lief, leuks en schattigs? Ik heb het dan ook meteen meegenomen!


Het etuitje is doorzichtig, gemaakt van een soort wit gaas en heeft een leuke rode rits met een lintje eraan zodat je het makkelijk open kan doen.
Dan zitten er 4 dingen in; een stokje waarmee je je nagelriemen weg kan duwen, een leuk vijltje (aan 1 kant wit met rode stippen en aan 1 kant rood), een buff-vijl met 4 stappen om je nagels mooi glad en glanzend te krijgen en een leuk klein nagelborsteltje!


Super leuk en goedkoop. Ik heb de buff-vijl al eens gebruikt en hij werkt goed! Ik vind dit setje echt super handig voor onderweg!