donderdag 4 augustus 2011

Shoplog: Duitsland

Ja hoor, alweer een shoplog! Een beetje laat, maar vorige week donderdag ben ik met mijn vriend nog een keertje naar Duitsland geweest en het was echt heel erg gezellig! We zijn in Kampen, Moers en Lintfort geweest en toen zijn we ook nog eens terug gegaan naar CentrO in Oberhausen!

Ik zal een poging doen het kort te houden, dus hier zijn wat foto's met daaronder een lijstje van wat erop staat. Het is niet alles, maar deze post wordt alweer lang genoeg! ;)


ANNY nagellak in363 Little Buddha en 303 Spicy Thing.


Catrice nagellakjes uit de nieuwe LE Out Of Space, die niet in Nederland verkrijgbaar is maar wel in Duitsland.
Van links naar rechts:
- C01 My Milkyway (Colour Changing Top Coat)
- C02 Houston's Favorite
- C03 Beam Me Scotty! (ik mis hier nog het woord 'Up'...:S)
- C04 Moonlight Express


Catrice gel eyeliners uit de Out Of Space LE.
- C01 Empire Behind The Sun
- C02 Houston's Favourite (huh? Nu ineens favourite met een u?)
- C03 Silver's Shuttle


Catrice oogschaduw mono's uit de Out Of Space LE.
- C01 Supernova Skywalker
- C02 Back To Pandora
- C03 Nest Stop: Neptune!
- C04 Saturn-Day Nightfever
- C05 Venus vs. Mars


Catrice Make-Up Base uit de LE Out Of Space.


Essence nagellak 011 Cut Off The Beige uit de You Rock! LE.


MaX Factor MAX Effect Dip-In Eye Shadow in 02 Bronzed Glow