vrijdag 12 augustus 2011

Tag: Beauty Vragenlijst

Ik kwam deze lijst tegen op Paola's blog IloveBeauty89 en ik vond hem erg leuk, dus ik dacht, ik zet hem lekker ook op mijn blog! :) Eerst komen de vragen en dan mijn ingevuld lijstje. Misschien vind jij het ook leuk om deze eens in te vullen? (Of misschien heb je hem al ingevuld en kun je me een linkje sturen?:P)

1. Zonder welk beauty product kun je niet?
2. Welk product raad je iedereen aan?
3. Welk product raad je iedereen af?
4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
5. Wat is het goedkoopste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
6. Welk beauty product wil je nog graag hebben?
7. Wat je favoriete verzorgings merk?
8. Wat is je favoriete make-up merk?
9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand?
10. Wat is je favoriete luchtje?


Mijn antwoorden:

1. Zonder welk beauty product kun je niet?
Nagellak, want zonder gaan mijn nagels heel erg trekken. Ik heb namelijk niet elke dag make-up op!
Als het om gezichtsmake-up zou gaan zou het mascara zijn. Heel erg lang had ik altijd de hele mikmak op mijn oogleden als ik make-up op deed, ik deed eigenlijk nooit alleen mascara op maar tegenwoordig doe ik dat wel eens, plus als ik oogschaduw op doe moet ik mascara op doen anders zijn mijn wimpers de kleur van de oogschaduw haha.


2. Welk product raad je iedereen aan?
Oogschaduw palettes van BH Cosmetics, en ook hun kwasten en de lip&eye primer (oogschaduw base). Verder de Catrice Lash Plus mascara en Lemony Flutter van Lush! Enne, de cherry blossom handcrème van The Body Shop, dat is echt mijn favoriete crème ooit!


3. Welk product raad je iedereen af?
Crème oogschaduws en oogschaduw sticks over het algemeen... En ehm de dubbele mascara van Gosh (die stinkt echt vreselijk...). De blushsticks en lipsticks uit de Catrice LE Papagena zou ik ook nooit kopen en de wattenschijfjes van de primark zijn misschien lekker goedkoop, maar pluizen verschrikkelijk! Niet doen dus!

4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
Ik heb geen idee...
Mijn MAC oogschaduw Smoked Ruby uit de Semi Precious LE denk ik, tenminste daar moest ik de grootste barriere voor over om hem te kopen, 'tis met €20,00 vrij prijzig voor 1 oogschaduw mono. Het is ook mijn eerste MAC product trouwens.

5. Wat is het goedkoopste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
Pffft. Ik heb teveel in sale bakken gegraaid om dat nog te weten! Vanaf 25 cent heb ik toch wel dingen gekocht, dus dat weet ik echt niet meer... Een van de mooiste koopjes weet ik dan nog wel, dat was mijn standaard foundation van Gosh die in de sale nog maar €1,00 was (normaal kost die rond de €12,00).

6. Welk beauty product wil je nog graag hebben?
Teveel om op te noemen... Flake nagellak (heb ik nog geen!:(), fake beautyblender, MAC oogschaduw, producten van Inglot en the Make Up Store, het Too Faced Naked Eye palette, het  Urban Decay Naked palette en sinds kort kwasten van Sigma...


7. Wat je favoriete verzorgings merk?
Ik kan niet kiezen. H&M, Nivea, Lush, The Body Shop, Rituals..., Dove.


8. Wat is je favoriete make-up merk?
Dat waren altijd Essence en Catrice, maar ondertussen is dat BH Cosmetics, en MAC is ook erg mooi.


9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand?
Veel en veel en veel te veel.

10. Wat is je favoriete luchtje?
The Body Shop White Musk Blush en Beyoncé Heat Rush <3 En voordat ik die twee gekocht had waren mijn favoriete luchtjes 3 kleine flesjes van de H&M.

Oh, en mijn heeeerlijke parfum roller van Contessa (Bloody Crumpet van Emilie Autumn), die ruikt ZO heerlijk naar kaneel<3

The Blessed Contessa tijdens een optreden van Emilie Autumn & The Bloody Crumpets. Foto is niet van mij.