zaterdag 13 augustus 2011

Mini Shoplog Eindhoven

Gisteren ben ik lekker even met mijn ouders de stad in geweest. Ik heb toch een paar dingetjes gekocht en hoewel ik veel heb laten staan heb ik toch iets meer meegenomen dan dat de bedoeling was...


- Foot Smoother van The Body Shop €2,00
- Uiltjes blik van de Xenos, €1,45
- Make-up organizer van True Spirit, Kruidvat €2,50
- Servetten houder Xenos voor mijn make-up palettes €1,00
- Cleansing Gel  Sensitive Skin €3,95, van de Hema
- Night Cream €1,95 van de Hema
- Eye make-up cleansing gel €1,75 van de Hema
- Oorbellen €2,00 van de Lucardi
- Ketting met zwaluw €3,00 van de Lucardi


Eigenlijk ging ik alleen voor de nachtcrème, de cleansing oil, de servettenhouder en de puimsteen van TBS, maar de rest was gewoon ook zo leuk...

Ik ben er toch wel achter dat mijn huid heel gevoelig is dus de cleansing gel wil ik graag uit proberen. Verder heb ik vaak veel rommeltjes op mijn bureau en daar leek het blikje me handig voor, super leuk ook dat uiltje! De make-up organiser is voor lipsticks en wilde ik al heel lang hebben maar ik wilde er geen €7,00 voor betalen, nu was hij €5,00 maar met een groene sticker bij de Kruidvat en dat betekent 50% extra kassa korting! Dus voor €2,50 was hij van mij :) Ik heb hem al uitgeprobeerd en blijk toch teveel lipsticks voor dit ding te hebben dus ik ga er ook nog een extra bij halen :P Hij is niet zo handig voor op je bureau want het neemt veel plaats in, op het moment staat alles op, naast en onder mijn bureau in bakken en dozen en dat is echt maar een tijdelijke oplossing, die ondertussen niet zo tijdelijk meer is :S. Ik wil dus heel graag een kastje gaan kopen voor al mijn make-up (en nagellak en verzorgingsproducten voor zover dat erbij gaat passen :P) dus ik heb deze alvast daarvoor meegenomen.

En ja, toen kwam ik bij de Lucardi. Ik kom tegenwoordig eigenlijk niet veel meer in deze winkel maar mijn ouders wilden ergens anders kijken en toen ben ik hier maar even binnen gelopen. Ik weet niet of ik het wel had moeten doen! De oorbellen vond ik zo mooi dus die moesten mee, en toen zag ik ook nog eens de ketting en nouja, ik zoek al langer een ketting met een zwaluw dus die kon ik ook niet laten liggen...

Ik weet niet of ik nog wel geld over heb om naar Amsterdam te gaan eind deze maand! Zucht!
Maar ik ben er toch wel blij mee hoor... :)