zondag 21 augustus 2011

Shoplog: Den Bosch

Afgelopen vrijdag was ik alweer shoppen, ik ben met mijn ouders naar Den Bosch geweest :) Ook zijn we nog even bij de Action naar binnen geweest want mijn moeder moest nog iets hebben voor school :P


Bij de Action kocht ik twee leuke mapjes die ik ga gebruiken voor school. Verder kocht ik nog een servettenhouder bij de Xenos omdat de eerste mij goed beviel en er maar 3 palettes in passen, en gezien ik er meer dan 3 heb vond ik een extra rekje wel handig!


Hier een overzichtje van een aantal dingen die ik heb gekocht. Bij de Sephora was er een kortingsactie (15% korting op alle make-up bij 1 product en 30% korting bij 2 of meer producten), vandaar dat ik gezwicht ben voor het Too Faced Natural Eye Palette. Verder kocht ik ook een nagellak bij de Sephora, namelijk Moody Woman van het Sephora eigen merk en een Burt's Bees lippenbalsem die ik al heel lang heel graag wil uitproberen (Ik zie nu dat ik vergeten ben een foto te maken van die nagellak, de lippenbalsem staat hieronder op de foto). Ik kreeg er een paar testertjes bij, leuk :)

Verder kwam ik bij de Lush, daar kocht ik een stoomtablet met Vitamine C en rozen voor mijn vriend en kreeg ik een stukje Coalface mee om te testen. Daar was ik namelijk heel erg benieuwd naar en ik vind het super leuk dat ik gewoon een gratis stukje mee kreeg :D Binnenkort snel testen!

Bij de SIX is het weer volop sale, hoe blijven ze dat doen?! Ik kocht er voor een keer geen sieraden (wauw, een wonder! Donderdag ook al niet..) maar wel een sleutelhanger, daar ga ik een ketting van maken voor bij mijn nieuwe gele shirt met vogeltjes :D

Bij de New Yorker kocht ik twee leuke mouwloze shirtjes in de sale, hieronder dalijk een foto! Ook kocht ik een leuke ketting, normaal vind ik dit soort dingen echt vreselijk kitsch maar om de een of andere manier vond ik deze toch wel leuk en dus moest ik hem meenemen :P Hij zit op de foto hierboven in een zakje, maar onderaan de post heb ik nog een foto van de ketting zelf.





Hierboven zie je de shirts, leuk zijn ze he! Op de bovenste staat Smile Now!. Normaal draag ik eigenlijk geen horizontale strepen (plussize, dus nouja) maar hier vond ik het helemaal niet storen.
Op het andere shirt staat een leuk groen monstertje met een microfoon, eronder staat de tekst 'I do my own beats'. Hoewel op het kaartje van het bovenste shirtje een prijsje zat van €6,95, waren deze shirtjes allebei €2,95! Leuke koopjes dus :)


Bij de Kruidvat kocht ik nog een nagellak van Herôme, een prachtig rozen rose kleurtje genaamd Berlin, hier in zakje met een boekje over het merk.


Bij The Body Shop kocht mijn moeder een heerlijke eau de toilette uit de Cherry Blossom lijn (waar ik gelukkig ook gebruik van mag maken:)), en daar kregen we twee testertjes bij van de lavendel bodycream. De edt is echt geweldig, hij ruikt precies zoals mijn favoriete handcrème van TBS, ook uit de Cherry Blossom lijn (waarvan ik heb ontdekt dat hij niet in NL te koop is maar wel in DU :S).

Verder kocht ik nog een leuke lipgloss uit de Enter Wonderland LE van Catrice in de sale, ik heb deze al maar vind ze erg fijn. Ik heb de rode ook al dubbel, dus nou nog de roze, haha!

Ook zie je hier de lippenbalsem van Burt's Bees waar ik het net over had.


Hier nog even een foto van het Herôme lakje waar ik het toestraks ook over had.


En de ketting! Lekker kitsch he! XD Als ik hem niet om ga doen ga ik hem uit elkaar halen voor de onderdeeltjes en maak ik er iets anders van :) Of ik haal misschien de nep parel strengen er vanaf en gebruik alleen het stuk met de veertjes eraan als ketting.

Dat was weer flink wat! Gelukkig zitten er een heleboel koopjes bij. Ik ben er toch wel weer achter dat ik echt goed in mijn hoofd bij moet houden wat ik al gekocht heb, want ik vergeet dat snel en dan koop ik weer iets nieuws...