donderdag 25 augustus 2011

Personal: What's Up?

Vandaag weer eens een personal update. Het is de afgelopen twee weken niet helemaal gelopen zoals ik wilde. Ik heb veel berichten vooruitgeschreven en tot zo ver zijn ze allemaal zoals gepland op mijn blog terecht gekomen. Mooi. Geen speciale weekly categorieën meer, helaas. Die wil ik nog wel houden, maar het is er nu gewoon nog even niet van gekomen.

De afgelopen 4 dagen heb ik mijn laptop niet aangehad. Ik had even behoefte aan lekker creatief zijn met kralen en ik ben ook 2 dagen weggeweest met mijn vriendje. Het waren helemaal geen vervelende dagen, sterker nog, ze waren heel fijn!

Helaas heb ik dus niet veel tijd gehad (genomen) voor mijn blog, of voor alle blogs die ik volg. Ik heb dus een hoop gemist dat ik nog moet bijlezen en waar ik nog op wil reageren. De laatste tijd reageer ik ook niet overal meer op, dat komt door tijdsgebrek en de manier waarop ik door bloglovin ga (ik bekijk een stuk met nieuwe posts, open er een heleboel en uiteindelijk heb ik teveel tabs open en sla ik een deel op om later naar terug te komen om te reageren, maar dit lukt meestal niet zo goed meer. Ik ga dus proberen om het wat kleiner aan te pakken, minder tegelijk te openen etc.

Verder ga ik morgen weer beginnen aan school, en ben ik daarna het weekend weg, ik ga namelijk een Harry Potter marathon houden met wat vriendinnen en mijn vriend. Super leuk, we doen dit elke keer als er een nieuwe Harry Potter film uitkomt en ik heb er zin in. Ik heb dus niet veel tijd om aan mijn blog te werken. Eigenlijk wilde ik nog wat meer posts gaan vooruit schrijven zodat mijn blog elke dag toch een update heeft. Ik weet alleen niet of dit nog gaat lukken vandaag. Ik voel me een beetje raar en heb moeite met me concentreren, verder zit ik met een boel vragen in mijn hoofd van wat ik nou wil en in hoe verre ik mezelf moet dwingen tot dingen doen. Oftewel, het is nog allemaal een beetje rommelig op dit blog maar ik hoop dat ik daar binnenkort meer structuur in kan gaan aanbrengen, en nog wat meer van mezelf kan stoppen in dit blog, en wat vaste dingen kan aanhouden.

Ik heb nog steeds een heleboel comments waar ik nog niet op gereageerd heb op dit blog. Dat vind ik heel erg vervelend maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en dat het me geen lezers gaat kosten! Ik heb gewoon even heel veel moeite met alles netjes bijhouden en alles op een rijtje hebben. Ik ben echt heel erg blij met alle reacties die ik krijg! Soms ben ik alleen best nerveus als ik zie dat ik een nieuwe reactie heb gekregen en op de een of andere manier krijg ik mezelf nog niet zo ver dat ik gewoon meteen een reply terug geef. Hopelijk zal ik dit wel leren. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in, en ik hoop dat jullie dat ook hebben!

Ik heb in ieder geval zin in school, maar ook nog steeds heel veel zin om dit blog bij te blijven houden!

See you around & thanks for reading! :)