vrijdag 26 augustus 2011

Review: Saffron Lip & Eye Pencils


Een tijdje terug heb ik in Apeldoorn deze lip & eye pencils gekocht. Het zijn er 6 van het merk Saffron, en ik kocht ze in de OP=OP Voordeelshop.


Van boven naar beneden:
Neon Green Eye/Lip Pencil
Neon Yellow Eye/Lip Pencil
Neon Orange Eye/Lip Pencil
Neon Pink Eye/Lip Pencil
Neon Magenta Eye/Lip Pencil
Neon Red Eye/Lip Pencil


En dit zijn de swatches, lekker fel!

Ik ben érg blij dat ik deze oogpotloden heb gevonden, de kleuren zijn geweldig en ze zijn heel fijn in gebruik. De potloden zijn lekker creamy en blijven best goed zitten.

Het heeft een tijd geduurd voordat ik dit soort kleurtjes tegen kwam, dus toen ik ze zag moest ik ze allemaal hebben! :P

Het zijn dus eye/lip pencils, maar ik zal ze waarschijnlijk meer gebruiken als oogpotlood dan lippotlood, haha. Hoewel dit soort kleuren op je lippen misschien wel leuk zijn voor een extreme look!