zondag 7 augustus 2011

Look of The Day: Castlefest!

Vrijdag ging ik met mijn vriend een dagje naar Castlefest!

'Vroeger' deed ik altijd enorm mijn best om een leuke (speciale) outfit te bedenken/maken en dus ook om speciale en bijpassende make-up en sieraden uit te zoeken. Tegenwoordig heb ik hier wat minder behoefte aan, en hoewel ik het echt helemaal geweldig blijf vinden, al die extravagante outfits etc, doe ik het tegenwoordig wat rustiger aan. Dat komt wel weer!
Dus, nu gewoon een simpele outfit in bruintinten met wat turquoise en mintgroene accenten. Ik had toch wel zin om even moeite te doen voor mijn make-up, dus in plaats van een klein beetje oogschaduw en mascara of juist lekker helemaal niks, heb ik toch even een hard zitten werken die ochtend!

Dit is het geworden!




Dit heb ik allemaal gebruikt:


- Gosh effect powder Sky
- Essence gel eyeliner 01 Midnight In Paris
- M.A.C. eye shadow Blackberry Matte
- Gosh Velvet Touch Foundation Primer
- Etos Waterproof Kohl Pencil 001
- Gosh velvet touch eye liner waterproof 004 Green Boost
- Essence lash & brow gel mascara
- Catrice Lash Plush mascara
- P2 Define your lip line! Lip liner
- P2 LE Home Sweet Home Dream Time eyeliner 010 My Pleasure
- Black Onyx glitter eyeliner Snow
- P2 Perfect Eyes! Base 010 Hollywood Touch
- Mastix
- Catrice Moisture lipstick 020 Caramel Beige
- Kiko Colour Sphere Duo Eye Shadow 208
- P2 LE Deep Water Love aqua splash duo blush waterproof 010 Fresh Apricot

En nog twee dingen die niet op de foto staan:
- Fimo cane libelle
- Witte oogschaduw (WM12) uit mijn BH Cosmetics palette